به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،"ابوالقاسم دهقان" در اولين جلسه ستاد دهه فجر شهرستان كه با حضور امام جمعه و اعضاي ستاد دهه فجر شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد،گفت: برنامه هاي دهه فجر فرصت مناسبي براي آشنايي نسل جوان با دستاوردهاي نظام است و برنامه هاي ايام الله دهه فجر بايد طوري برنامه ريزي شود تا از اين فرصت مناسب براي آشنايي نسل جوان با انديشه هاي بنيان گذار جمهوري اسلامی،رهبر معظم انقلاب و اهداف انقلاب به بهترين نحو استفاده شود.

فرماندار تفت گفت: تلاش براي گراميداشت دهه فجر و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب و آرمان هاي آنان وظيفه تمامي دستگاه ها و آحاد مختلف مردم است.وي هم چنين بر اطلاع رساني دستاوردهاي نظام در مباحث،اجتماعي،اقتصادي، علمي،معنوي،ورزشي و سياسي بايستي در قالب جشن ها و برنامه هاي دهه فجر براي قشر مخاطب تصريح كرد و افزود:باید با فکر جدید و ایده‌هاي نو به استقبال ده فجر برویم و از افکار و نظرات جوانان در برنامه‌هایمان استفاده کنیم.
دبير ستاد دهه فجر تفت هم به راهنماي ستادهاي دهه فجر سال 1390 اشاره و خواستار همكاري كليه مسئولان ادارات شهرستان با اين ستاد شد.
گفتني است در اين جلسه كميته هاي 17 گانه ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان تفت از جمله كميته انتظامات، دانشجويي،روستائي و عشايري،زنان و خانواده،ورزش، فرهنگيان و دانش آموزان،كارگري،مساجد،فرهنگي هنري  و ... با معرفي اعضاي آنها مورد تصويب قرار گرفت.  
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا